با ما تماس بگیرید : ۰۹۱۳۱۰۰۴۷۳۵

لاتکس برای تولید دستکش های صنعتی

لاتکس یک ماده بسیار مناسب برای تولید دستکش‌های صنعتی است. این نوع دستکش‌ها برای استفاده در صنایع مختلف مانند صنعت خودروسازی، صنعت الکترونیک، صنعت شیمیایی و صنعت ساختمانی استفاده می‌شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته لاتکس برای تولید دستکش‌های صنعتی، مقاومت در برابر مواد شیمیایی است. لاتکس مقاوم در برابر اسیدها، قلیاها و سایر مواد شیمیایی است که معمولاً در صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ویژگی به دستکش امکان می‌دهد تا دست کاربر را در برابر تماس با مواد ضار و شیمیایی‌ها محافظت کند.

همچنین، لاتکس دارای خاصیت الاستیک بالا است که به دستکش اجازه می‌دهد به شکل دست به خوبی پیوند بخورد. این ویژگی به دستکش امکان می‌دهد تا به طور مطلوب بر روی دست قرار بگیرد و در هنگام استفاده به دست کاربر پاسخ دهد.

لاتکس همچنین دارای خاصیت مقاومت در برابر سایش است. این ویژگی به دستکش امکان می‌دهد تا در مقابل فشار، سایش و خط و خش مقاومت کند و به دست کاربر در طول زمان استفاده طولانی مدت محافظت کند.

دستکش‌های صنعتی لاتکس نیز به دلیل خاصیت ضد عفونی کننده خود، به عنوان محافظتی در برابر باکتری‌ها و میکروب‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در کل، لاتکس به عنوان یک ماده مقاوم در برابر مواد شیمیایی، الاستیک و مقاوم در برابر سایش، مناسب برای تولید دستکش‌های صنعتی است. این ویژگی‌ها، به دستکش امکان می‌دهد به خوبی به دست کاربر بپیوندد و در هنگام استفاده محافظت کند. همچنین، لاتکس به دلیل خاصیت ضد عفونی کننده خود، در کاهش خطر انتقال باکتری‌ها و میکروب‌ها نیز مؤثر است.

آنالیز محصول لاتکس با کد COM 14

مشخصه این محصول:

مدول متوسط لاتکس لاستیک طبیعی غنی شده با آمونیاک حفظ شده است.

می تواند برای معاینه و محصولات دستکش جراحی استفاده شود. متناوباً ، می توان تقویت کننده را در هنگام اختلاط اضافه کرد تا خاصیت فیزیکی آن بیشتر شود.